Re: [dlugie] Dwa pytania :).

On Tue, Jan 06, 2004 at 02:30:14PM +0100, Marcin wrote:
> Mimo to uwazam ze pole Reply-To bardzo dobrze
> nadaje sie do zstosowywania tutaj. Jasne ze nie jest to grupa newsowa
> tylko lista zatem nie ma wielu mozliwosci.
> jednak ustawienie ReplyTo na grupe powoduje iz w szybki sposob osoba
> odpowiadajaca odpowie na grupe a nie na priva, i to jest normalne.

Może powinni się w końcu nauczyć, że na liście odpisujemy na listę,
a że obowiązują tutaj takie same prawa jak przy wysyłaniu maila do
kogokolwiek to logicznym jest, że Reply-To służy do odpowiedzi nadawcy.
Dla list są nagłówki List*. Nie obchodzi mnie, że inne listy są
skonfigurowane inaczej - nie jesteśmy na innej liście.

> Natomiast wysylanie odpowiedzi na priva wyglada jak swego rodzaju
> ukrywanie informacji - i w efekcie np. braku rozwiazania na grupie.

Tutaj się z Tobą zgadzam, odpisywać powinno sie tylko i wyłącznie na
listę, chyba że odpowiadający zażyczy sobie plików konfiguracyjnych lub
logów, które mogłyby niepotrzebnie zaśmiecić listę. W takim wypadku
powinno być wysłane chociaż ostateczne rozwiązanie problemu.

--
Rafal Czlonka