Re: [dlugie] Dwa pytania :).

Witajcie,

> Nie. Nie wiem nawet o czym piszesz :/ Mozesz rozwinąć temat?

gdy startuje aplikacja/skrypt, sprawdza czy istnieje lockfile[nawet
zerowej wielkosci plik,wazne czy istnieje], jesli tak
wylacza sie ew.sygnalizujac do np.sysloga,
jesli nie - zaklada lockfile, wykonuje odpow. zadania,
usuwa lockfile, konczy prace.

pozwala to uniknac nachodzenia na siebie procesow.

> Tak, o to mi chodziło. THX.

spox

> Sprawdź jeszcze raz.

ups, przepraszam, musialo mi sie cos przywidziec.
[Piotr Najduk <debian-user-polish@lists.debian.org>]

Marcin.