Re: [dlugie] Dwa pytania :).

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 6 stycznia 2004 (12:20:21) można przeczytać:

> pdpd nakladaja sie na siebie w ktoryms momencie ....
> zakladasz jakiegos LOCKa ?

Nie. Nie wiem nawet o czym piszesz :/ Mozesz rozwinąć temat?

> /var/spool/cron/crontabs/$user ?

Tak, o to mi chodziło. THX.

> BTW: ustaw sobie poprawnie ReplyTo w kliencie pocztowym :p
> bo reply masz na priva a nie na grupe.

Wydaje mi, że tak mam,

Sprawdź jeszcze raz.

Dzięki za odpowiedź.

 Piotr                          najduk(at)dami(dot)pl
 Linux Registered User          # 217130
 JID                            # slater@jabberpl.org
 GPG                            # 0xE234EC8E