Re: [dlugie] Dwa pytania :).

Witajcie,

> Natomiast gdy rano loguję się do serwerka to widzę około 16 procesów

pdpd nakladaja sie na siebie w ktoryms momencie ....
zakladasz jakiegos LOCKa ?

> Korzystając z okazji chciałbym zapytać także, gdzie są zapisywane
> wszystkie regułki crona? Wiem, że część znajduję się w katalogach:

troche malo konkretnie :-) chodzi ci o crontaba ?
czyli
/var/spool/cron/crontabs/$user ?
dla roota bedzie to:
 /var/spool/cron/crontabs/root

> Ale są jeszcze konta systemowe np news. Po wydaniu polecenia
> cron -u news -e dostaję dodatkowe ustawienia które są wykonywane przez
> crona. I właśnie o te ustawienia mi chodzi. Gdzie są zapisywane reguły
> dotyczące użytkowników czy to systemowych czy "realnych" :)?

systemowych/realnych ? tzn ?

BTW: ustaw sobie poprawnie ReplyTo w kliencie pocztowym :p
bo reply masz na priva a nie na grupe.

Marcin.