epiphany po aktualizacji.

Cześć,

Korzystam z epiphany. Po ostatniej aktualizacji (unstable/testing) przy
uruchaminianiu przeglądarki otrzymuję następujący komunikat:

/usr/lib/epiphany/epiphany: relocation error:
/usr/lib/epiphany/epiphany: undefined symbol:
_ZN20NS_ConvertUCS2toUTF8C1ERK9nsAString

Czy należy samemu próbować sobie z tym poradzić (nie wiem jak), czy może
developerzy znają problem i w jednej z kolejnych aktualizacji poprawią
ten błąd?
--
konwalie@by.onet.pl      | Jabber ID: wojtekgerm@jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: