Re: nforce2 + kernel 2.6.0 + kernel panic

> mam pewien problem ;/
> na początku może troche historii
> jakiś czas temu uszkodziła mi się płyta głowna, która była na chipsecie VIA 266a, udało mi się ją wymienić na abit nf7 na nforce2.
> ale po włączeniu systemu, ten nie widzi mi kilku urządzeń, stwierdziłem że skompiluje sobie nowe jądro, akurat wczoraj wyszło nowe stabilne 2.6.0, więc wybrałem to zamiast 2.4...
> konfiguracja jak i kompilacja jądra przebiegła bezproblemowo
> po zainstalowaniu go, uruchamiam komputer ponownie, system startuje do momentu w którym na ekranie nie świeci się komunikat

> [...]

2.6 kompilowalem na razie tylko raz i to jakies testowe
masz obsluge dyskow wlaczona? bo wyglada no to, ze nie masz
IDE/ATAPI ATA-2 to cie chyba nazywa
CONFI_BLK_DEV_IDEDISK w kazdym razie
w 2.4.23 to jest w ATA/IDE/MFM/RLL support

zakladam, ze fstab masz prawidlowo zrobiony
/boot bootowalny i systemy plikow wkompilowane nie jako moduly?

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org