Re: apt-get stable+unstable, clamav - czyli dwa pytania

On Sat, Jan 03, 2004 at 03:35:11PM +0100, SaPeR wrote:
[ciah]
> faktycznie nie pomyslalem o tym; ale tu nasuwa sie jeszcze jedno
> pytanie
> co z bezpieczenstwem takich pakietow ? czy jest jakas strona debiana
> ktora potwierdzalaby rozne zrodla itp ?
[ciah]

apt-get.org albo backports.org ?

Inna sprawa, że ja w takich wypadkach mieszam gałęzie. Do apt.conf
dorzucam opcję APT::Default-Release "stable"; do sources.list dodaję
testing i - jeżeli to strasznie nie popsuje - ściągam inną gałąź (hint:
opcja -t w apt-get).

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]