Re: Radeon 9200 - brak akceleracji?

On Fri, Jan 02, 2004 at 09:29:04PM +0100, Mateusz Papiernik wrote:
> Na początku przepraszam, że tworzę nowy wątek - ale wiadomości mi poszły
> w pewne miejsce zwane /dev/nullem i nie mogę zrobić Re :) Zastosowałem
> się, greg, do Twojej rady - przekompilowałem moduł po poprawce i teraz
> logi XFree twierdzą, że DRI działa, zainicjowało się, agp uruchomione,
> wszelkie akceleracje włączone, żadnych warningów i ... tuxracer nie
> działa, tzn. tnie się jak jasny gwint. Czyli jednak akceleracji nie ma
> (?)... co jest grane?

Jest takie howto na xfree86.org... tam jest step-by-step wyoślone jak
debugować takie myki.

Marcin
PS: polecam przeczytanie logów linijka po linijce.. ja kiedyś parę
godzin spędziłem nad tym zanim znalazłem, że "w tej rozdzielczości to
jednak nie będzie DRI"
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216