Re: Radeon 9200 - brak akceleracji?

Na początku przepraszam, że tworzę nowy wątek - ale wiadomości mi poszły w pewne miejsce zwane /dev/nullem i nie mogę zrobić Re :) Zastosowałem się, greg, do Twojej rady - przekompilowałem moduł po poprawce i teraz logi XFree twierdzą, że DRI działa, zainicjowało się, agp uruchomione, wszelkie akceleracje włączone, żadnych warningów i ... tuxracer nie działa, tzn. tnie się jak jasny gwint. Czyli jednak akceleracji nie ma (?)... co jest grane?

gohan@saiya:/usr/games$ fglrxinfo
display: :0.0  screen: 0
OpenGL vendor string: VA Linux Systems, Inc.
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.2 Mesa 3.4.2

tak powinno być? dlaczego tu nie ma sterownika od ATI?

--
Mati (mati@maticomp.net)
One man can make a difference