Re: 2.6.0 i konsola

Dnia Wed, Dec 31, 2003 at 05:09:24PM +0100, [LocK] napisal(a):
> [...]

Khmmm... jeśli konsola pracuje na fb, to łatwiej jest dodać
`/usr/bin/consolechars -fiso02g.psf`
do jakiego pliku (np /etc/issue.fg) a następnie do /etc/inittab :

2:23:respawn:/sbin/fbgetty --issue=/etc/issue.fg /dev/tty2 /dev/fb0 LANG=pl_PL

Analogiczny wpis w inittab dla każdej z wykożystywanych konsol.

poźniej tylko init q  i działa.

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl