problemy z gcc (sid)

Cześć!

Mam problemy z najnowszym gcc z sid'a przy kompilowaniu kernela 2.4.20.
Kompilacja wykłada mi się przy ide-cd:

gcc -D__KERNEL__ -I/usr/src/kernel-source-2.4.20/include -Wall
-Wstrict-prototypes -Wno-trigraphs -O2 -fno-strict-aliasing -fno-common
-fomit-frame-pointer -pipe -mpreferred-stack-boundary=2 -march=athlon
-nostdinc -iwithprefix include -DKBUILD_BASENAME=ide_cd  -c -o ide-cd.o
ide-cd.c
In file included from ide-cd.c:318:
ide-cd.h:440: error: long, short, signed or unsigned used invalidly for
`slot_tablelen'
make[4]: *** [ide-cd.o] Błąd 1

pozniej (po wylaczeniu ide-cd) jeszcze przy reiserfs i pewnie jeszcze
przy czyms, ale nie mialem juz sily dalej sie z tym meczyc...

Kernel nie był patchowany, konfiguracja ta sama co zwykle (z małymi
wyjątkami), kompilowałem przez make-kpkg. Co więcej 2.5.69 skompilował
się już dobrze. Fakt, że później nie wystartował, ale to już inna
sprawa. :D

Ktoś z Was spotkał się już z takim zachowaniem gcc? Czekać na kolejną
wersję, czy od razu zgłosić bug'a?

Pozdrawiam.
--
 Maciej Wachowiec <dwakwiaty@wp.pl>