drukowanie,lpr,gs wybranych stron

Witam wszystkich

Czy ktos z grupowiczow wie jak moge wydrukowac
wybrane strony dokumentu poscriptowego,
ew *.pdf?
Wiem jak drukowac caly dokument np.

lpr plik.ps

ale jak to zrobic, abym mogl okreslic strony.

Wiem ze mozna np. dokumant pdf wydrukowac
z xpdf, ale u mnie mowi on, ze w moim pdf'ie
sa czcionki Type 3, ktorych on nie obsluguje.
Tylko w nim (z tego co wiem) moge ustalic
(wklikac) wybrane strony do wydruku. No ale
jak on nie widzi dobrze pliku, to kicha :-(

Problem wzial sie stad, ze te pdf'y robie sam
w Latexie (dokl. w platex-pl).

No chyba ze ktos wie jak w platexie ustawic
aby ten nie dawal mi do pliku czcionek Type 3.
To tez rozwiaze moj problem.(chyba)

man gs - nic ciekawego nie mowi na temat wyboru stron
man lpr - to samo
man xpdf - mowi ze nie obsl. Type 3
google - grzebalem, ale nic ciekawego nie znalazlem

Bede wdzieczny za ew. pomoc
z powazaniem - Krzysiek

**      Krzysztof Krupa       **
**        GG: 1104936         **