Re: Wyłączenie komputera

> Ja mam coś takiego:
> 1. grupę reboot,
> 2. dopisanych userów do grupy
> 3. Zmienione uprawienia shutdown na 750, i suid
> 4. w menu w windowmakerze pozycję wyłączenie systemu.
>
> Teraz i tak przestałem używać - komp chodzi non-stop. Debianowiec
> powinien być tak zakochany w Debianie, że nie powinien go wyłączać. ;-)

Tiaaa.... zasadniczo się zgadzam, ale w miarę zwiększania ilości maszyn,
rosną zauważalnie i boleśnie rachunki za prąd :-\
Mam u siebie 4. Z doświadczenia wiem, że kosztuje to średnio 20 - 30 pln
na kompa miesięcznie (bez monitora...) przy włączonym apm-ie.
Ciekawe co wygra: miłość do pieniędzy czy do Debiana? :-)
pzdr
barthoosh