Re: VirtualHost nadal nie dziala

> Witam!
>
> Miałem identyczny problem. Pomogógł wpis (przed wirtualnymi hostami):
>
> <VirtualHost mój.adres.ip>
> </VirtualHost>
>
> Nie wiem na ile jest to poprawne czy eleganckie, ale spełnia swoje
> zadanie ;-)
>
> Pozdrawiam

Witam po raz kolejny ale pomoglo
<VirtualHost *>
</VirtualHost>
Nie wiem czy to jest spowodowane tym ze u mnie domyslnie nasluchuje na
wszystkich interfejsach czy moze czyms innym, ale rzeczywiscie dziala :),
tylko ze powstal kolejny problem :) jak wpisze w przegladarce domena.pl (bez
zadnego www) to laduje mi sie strona glowna pocniczego serwera DNS, moze tez
to miales? Czy w tym przypadku mozna to jakos zmienic?