Re: instalacja sida :(

> Az wstyd sie pytac o takie rzeczy....
> ale normalnie nie umiem. Sciagnalem sobie sida z serwera ftp.acc.umu.se.
> Nagralem plytke, bootuje. No i pierwszy problem - chce zainstalowac
sida z jadrem 2.4. Wpisuje bf24, a on informuje mnie, ze nie ma takeigo
obrazu... Podczas instalacji woodiego zrobilem identycznie tak samo i
poszedl bez problemu. Z paramaetrow jakie byly podane w helpie zaden nie
dzialal. Nie zostalo mi nic innego jak wcisnac ENTER. Po chwili pojawil
mi sie "Debian installer main menu". Jechalem po kolei z tymi punktami,
jednak po przejsciu ostatniego nie mam zielonego pojecia co robic dalej.
Pomyslalem, ze moze cos na cd bedzie pisac odnosnie isntalacji, jednak
znalazlem tylko martwy link w pliku README.html do jakiegos przewodnika
po instalacji ... W internecie znalazlem tylko opis instalacji woodiego
( z ktorym nie mam zadnych problemow :)

> Prosze o jakies porady, bo juz nie wiem czy to jest takie trudne, czy ja juz wogole nie mysle...
>
>  sornell

1. Wstyd
2. Jak przestaniesz i ochłoniesz: man apt, man apt-get
3. bf24 faktycznie jest w Woodym, Tab powinien dac Ci pełna liste
dostepnych obrazow jadra.

4. Daj spokój: zainstaluj Woodiego, potem man sources.list
5. Potem w sources.list wpisz np.:
deb ftp://ftp.cz.debian.org/debian/ unstable main non-free contrib
deb http://security.debian.org/ unstable/updates main contrib non-free
to moze byc cala zawartosc
6. apt-get update && apt-get dist-upgrade
7. idz zrob sobie kawe i kup ciasteczka
8. pomodl sie za pomyslnosc etc etc
9. jesli modly zostana wysluchane (brak konfliktow miedzy zaleznosciami)
ciesz sie SIDem

pzdr
barthoosh