Re: JVM

----- Original Message -----
From: "Mirek Grochowski" <mgroch@wspinaczka.net>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Cc: "Lista debian" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Monday, May 05, 2003 12:22 AM
Subject: Re: JVM

On Thu, 1 May 2003, Piotr Najduk wrote:

> Witam!
>
>  Potrzebuję uruchomić soft do obsługi UPS'a APC pod linuksem (woody). Sciągnąłem

[ciach]

> Czy ktoś z szanownych koleżanek i kolegów miał może doświadczenie
> z upsami badź jvm i podzieliby się swoimi radami, spostrzezeniami?

Raz bylem taki naiwny.... Na szczescie facet z supportu APC podeslal mi instrukcje obslugi do confa tego badziajstwa + nieco wyguglowanej wiedzy i po kilku(nastu) godzinach zawzietej walki w koncu zaczelo chodzic w miare normalnie (serwer bez xow) i chodzi sobie juz 10 mies, ale wole sie do tego nie dotykac;)
Nastepnym razem nie bylem juz takim masochista - apt-get install apcupsd, 10 min na docsy, 5 min na uruchomienie i konfiguracje i chodzi naprawde dobrze i stabilnie, malo tego downuje takze maszyny przez siec i zarzuca mnie mailami, gdy energetycy szaleja;)
Jesli potrzebujesz nieco wiedzy o APC, protokolu Smart, kabelkologii - sluze prywatnymi zbiorami.

Janes

ps. Boje toczylem ze SmartUPS 700  i SmartUPS620