Re: midi

On Fri, May 02, 2003 at 01:20:17PM +0200, badspirit wrote:

> a mozesz podac jak to poustawiales ?
> bo ja dalem najnowsze sterowniki alsy
> przy driverze dalem
> ./configure --with-oss=yes --with-sequencer=yes --with-cards=ens1371
> potem zaladowalem do pliku modules.conf
> alias char-major-116       snd
> alias char-major-14        soundcore
> alias snd-card-0           snd-ens1371
> alias sound-slot-0         snd-card-0
> alias sound-service-0-0    snd-mixer-oss
> alias sound-service-0-1    snd-seq-oss
> alias sound-service-0-3    snd-pcm-oss
> alias sound-service-0-8    snd-seq-oss
> alias sound-service-0-12   snd-pcm-oss
> [...]

upewnij sie czy na jest zaladowany modul snd-seq-oss,
on uruchamia /dev/sequencer
U mnie ALSA na poczatku sprawiala problemy i nie chciala
zaladowac wlasnie tego modulu, walilo bledami o IRQ i inne takie.
Jezeli taki problem jest, to trzeba pokombinowac
w modconf z modulami, tymi z jadra, no i tymi z ALSy.
Wydaje mi sie ze ALSA musi sobie sama zazadac soundcore
i sound, a nie bezposrednio ladowac je z modconf.
Wiec proponuje te standardowe (z jadra) soundcore i sound wyladowac.
(tak sobie glosno mysle)

Poza tym, trzeba po instalacji ALSA zapuscic plik ***** zapomnialem :-)
ale jakos soundevices czy cos. Jest to w zrodlach ALSY

Z ALSA fajnie opisuja instalacje dla poszczegolnych kart
wiec sobie tu:

http://www.alsa-project.org/alsa-doc/

znajdz swoja karte i poczytaj DETAILS
tam sa wskazowki dla userow Debiana.
Co ci bede sam zmyslal, moge sie mylic, dawno to bylo.

aha - u mnie do Live'a musialem zaladowac soundfonty z plytki z driverami.
Robilem to programikiem sfxload z pakietu do AWE 32 o nazwie awe-drv.
128'ka ma chyba cos pamieci na soundfonty. Moze sie myle, ale u mnie nie poszlo bez
fontow. To chyba zrozumiale, ale w przypadku twojej karty . . . nie wiem.
Do testowania MIDI uzywalem (inadal uzywam) rosegarden.
Inne playery sprawialy problemy.
Powodzenia

Krzysiek