blad sterownika,jadra czy zle ustawienia kompilacji?

nie wiadomo od czego zaczac...juz tu ni eraz pisalem o roznych komunikatach
, w serevrze jednym mam 3 karty sieciowe....2 planetki tanie na rtlk8139 i
jednego d-linka na debianku na jadrze 2.2.19pre17.odcinalo routing na siec
lokalna. okazalo sie ze jak zmienilem na 2 x d-link (ne2000pci) + planet
(8139oo) nic sie ni wywala, wszystko ladnie pieknie ale ten server ma byc
tylko do poczty i innych rzeczy. Do internetu potrzebna mi jest osobna
maszyna z jadrem 2.4.20, gdyz potrzebuje iproute2 , iptables i cbq, a poza
tym specjalnie zakupilismy karte Intel Dual 1000 MT , no i co ? po
zaisntalowaniu bf24, jadro 2.4.18-bf24 server dzialal jako router dla
podsieci, dzialal ok nie wieszal sie. ale nie ma sterowniko do karty intela
i cbq , w bf24 wiec trzeba przekompilowac, wiec dam 2.4.20 bo tamjest
sterownik do Intela. Wszystko ladnie, dziala u mnie serwer pod nogami,
instaluje sie chodzi kilka godzin , wszystko ok...zanosze go do urzadzenia
dostepowego do internetu, czyli jedna karta eth1 ma ip z sieci z urzadzenie
providera, a druga z podsiecia. server dziala 5 minut i cisza....na nic nie
ma rekacji...po prostu cisza...wyglada na to ze jakby ruch powodowal
zawieszenie...nie ma nic w logach..NIC...wyglada na to ze ruch powoduje
wywalenie servera, tylko RESET pomaga. PRZYPOMINAM ZE ZAWSZE WYWALA SIE
SERVER PO KOMPILACJI I GDY JEST PODLACZONY ETH1. kiedy server stoi na jakism
innym ip jest wszystko ok. W podsieci jest okolo 100 pc, wiec duzy ruch, ale
zeby to powodowalo kompletna zwieche? Nie jestem specem od kompilacji wiec
udostepnie wam moj cfg, moze ktos sie zna i zna powod ze caly server sie
wywala? moze to wina jadra moze sterownikow ?ale pewnie czegos brakuje albo
czegos za duzo, chociaz kompilowalem juz z wieloma ustawieniami, z duza i
mala iloscia "dodatkow".Jak widac na jadrze 2.2.19 jak sa 2planety wywalalo
routing na podsiec, a teraz zeby dzialal internet wstawilem 2 x dlink i
dziala, nic nie wywala.

Dzieki z gory za pomoc !

ps. troszke namieszalem, jesli ktos sie zna dobrze na kompilacji jadra
prosze o pomoc i zadawane pytan...
pss.od razu mowie ze nie ma zadnej maskarady, ten serv dziala jako router

Debian User