RE: Sendmail

>Artur Marnik
>a robiles wg manuala wszystko ?
http://www.sendmail.org/virtual-hosting.html

Wydaje mi się, że tak, ale zapewne cos spieprzyłem ... Ale za cholere
nie wiem gdzie. Już się doczytałem, ze teoretycznie to działa.
Na Google znalazłem opis jak to obejść gdy nie chce działać (widać
więcej ludzi ma ten problem), ale po co z półśrodkami kombinować, skoro
to powinno chodzić .....
Może problem jest w tym, że serwer stoi w DMZ .... Ale dlaczego w takim
razie dla unikatowych adresów działa, a nie chce dla takich ..

Fragment manuala:

Note 3: multiple domains are allowed, and virtual addresses in each
domain are independent. So for example, you could have:

joe@yourdomain1.com		localjoe
joe@yourdomain2.com		joe@othercompany.com
joe@yourdomain3.com		localjoe
joe@yourdomain4.com		error:nouser No such user here