Re: win2k & deban na jednym dysku c.d.

----- Original Message -----
From: <krzysztof@kulinski.org>
> Metody sa w sumie 2 z lilo w MBR.
> 1. Jak wyzej, po czym odpalamy Linuxa z dyskietki lub CD i uruchamiamy
lilo, ktore zajmie z powrotem
> MBR.
>
> lub
>
> 2. Instalujemy najpierw wingroze zostawiajac miejsce na dysku, pozniej
Linuxa z lilo w MBR.

Nauczony doswiadczeniem polecam opcje pierwsza. Druga moze wydawac sie
"latwiejsza" ale wiem ze bardzo latwo  mozna zostawic za malo miejsca na
Linux a przy okazji fdisk w DOSie ma tyyyyle opcji (przy pierwszej opcji
mozemy dokladniej ustalic partycje itp). Po prostu - pierwsza jest o wiele
bardziej "przyjemna". :)
Oczywiscie wszystko b. subiektywne
Pozdrawiam
Marek