Re: dzwiek z asus nforce2

> Mi SoundStorm działa bez dodatkowych łatek na 2.4.21; 2.4.22; 2.4.23 i
> na 2.6.0. Nie widze tutaj wielkich problemów - ALSA sobie radzi z nim
> bez problemów. Ponadto mam dostęp do większości funkcji które udostępnia
> SoundStorm (6+1; Sorround, różne tam 3D funkcje itp) a których nie da
> się uzyskać korzystając ze sterownika z nvidia.com.
>
> No i jakość dźwięku jest trochę lepsza.

OK! Zamykam temat, jajko nowe, dzwiek hula.
najlepsze jest to ze nie wiem od kiedy gra, bo z dzwiekiem dla roota jak sie
okazuje nie bylo problemu,
gorzej z userem, bo juz od dawna mialem komunikat "device /dev/dsp can't be
opened (Premission denied)"
pozmienialem prawa dostepu do /dev/dsp i GRAAA! :)
Juz mam xmms'a i jest GUT!
dzieki wszystkim za okazane zainteresowanie i pomoc.
P.S. Jeszcze pewnie nieraz was pomecze tu.

pszemaz