Re:

On Fri, 26 Dec 2003 15:16:03 +0100
"adaam" <adam@janet.waw.pl> napisał(a):

> ld.so: See /usr/share/doc/libc6/FAQ.gz.
> Enter password:
> jak odpalam mqysl to mi się pojawia taki komunikat i za
> bardzo nie wiem co z tym zrobić, za wszelkie wskazówki dziękuje.

Zobaczyc co znaczy slowko "see" po angielsku - a pozniej przeczytac
/usr/share/doc/libc6/FAQ.gz wyszukujac frazy np "Incorrectly built binary which
accesses errno"

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)