Re: Kompilacja jadra Bylo:dzwiek z asus nforce2

> tez mi sie tak wydaje (jak na samym poczatku zreszta pisalem :] )

nie miejcie mnie tylko za jakiegos mlotka i nie kumatego goscia co marudzi i
marudzi.
wierzcie mi ze robie wszystko z waszymi wskazowkami i dalej nic. siedze po
nocach bo mi zalezy zeby jak najszybciej "gral" linux :)
przy raiserfs dawalem "*" bo to wlasnie wpisuje obsluge do jadra.
chyba ze blad bo dalem dla pewnosci jednoczesnie dla ext3 i raiserfs "*" i
moze tu on sie gubi, nie wiem.
w lilo.conf nic nie zmieniam odnosnie root=/dev/hda2 bo przeciez linux caly
czas jest na tej samej partycji i tego wpisu nie ruszam.
po kazdej kompijacji i instalacji jadra zawsze wywoluje lilo, nawet chyba
czesciej niz potrzeba bo wiem co to znaczy zapomniec wywolac lilo :)
dzieki za staracie sie mi pomoc.
pozdrawiam!

pszemaz