Re: Kompilacja jadra Bylo:dzwiek z asus nforce2

>Hej! Jak się domyślałem kompilacja jądra nie jest dla Ciebie banalna ;-P
>Jak chcesz to mogę podesłać ci moje configa do 2.4.23 z łatkami acpi i
>ck1 (takie bajery dla systemów desktopowych). Generalnie na ch*j ci ten
>initrd?! ;-) Po prostu na razie go nie potrzebujesz.
>
>Albo nie wkompilowałeś (w make menuconfig musi być gwiazdka przy nazwie
>modułu a nie M) obsługi IDE albo reiserfs albo masz złą linię
>root=/dev/hd... w /etc/lilo.conf (uruchomiłeś lilo po zmianach?).

Hej!
Bardzo poprosze o Twojego configa :)
Tylko napisz mi jeszcze 3 zdania jak sie kompiluje jadro z gotowego configa,
bo ja zawsze robilem
make menuconfig
i bylo menu a po wyjsciu sam zaczynal kompilacje :)
Najlesze jest to ze zastosowalem wszystko te wskazowki ktore mi piszesz,
wszystko tak wlasnie mam a mimo to nie startuje.
Podeslij prosze configa, powalcze w ten sposob, czy jest juz w nim wlaczona
obsluga dzwieku, bo do tego daze ?
A gotowy .deb z jadrem z Twojej strony tez by mogl wejsc w gre? :)
Jak tak podam skrzynke na ktora mozna wyslac.
pozdro!

pszemaz