Re: Kompilacja jadra Bylo:dzwiek z asus nforce2

W liście z pią, 26-12-2003, godz. 11:58, pszemaz pisze:

> Dobrze rozumiem ze dla mnie teraz wyjsciem jest wlasna konfiguracja i
> kompilacja jadra z uwzglednieniem initrd ?
> z gory dzieki za pomoc.

Hej! Jak się domyślałem kompilacja jądra nie jest dla Ciebie banalna ;-P
Jak chcesz to mogę podesłać ci moje configa do 2.4.23 z łatkami acpi i
ck1 (takie bajery dla systemów desktopowych). Generalnie na ch*j ci ten
initrd?! ;-) Po prostu na razie go nie potrzebujesz.

Albo nie wkompilowałeś (w make menuconfig musi być gwiazdka przy nazwie
modułu a nie M) obsługi IDE albo reiserfs albo masz złą linię
root=/dev/hd... w /etc/lilo.conf (uruchomiłeś lilo po zmianach?).

pozdrawiam i życzę powodzenia

cayco