Re: 2.6.0 i konsola

> Mam jednak następujące problemy:
> 1. nie moge z'map'ować fontów pod konsolą pod wszystkie terminale
> przy starcie systemu
> tak jakby console-tools sobie nie radził ??

Mam ten sam problem .. zauważyłem ze na tty1 klawisze dzialaja jak powinny .. wina lezy zatem raczej po stronie console-tools .. zwroc uwage ze jak walniesz dpkg-reconfigure console-tools na danej konsoli to juz pozniej poprawnie dzialaja klawisze .. moze na razie sposobem jest startowanie dpkg-reconfigure przy logowaniu sie na konsole ? :)
> Konsola jest przez vesaFB ale to zapewne nie ma nic do rzeczy.

Na rivafb dzieje mi sie to samo ..

> Wynika to chyba z tego, że w 2.6 obsługa konsoli i klawiatury jest przepisana
> od nowa w porównaniu do 2.4.

Tez to znalazlem ale co z tym dalej zrobic to nie wiem :) mysle ze trzeba poczekac na nowe console-tools chociaz nie musi byc to w 100% prawda ;)

Pozdrawiam ..

--
Bartek "MYCHA" Mroczkowski mailto:mycha@email.cz GG:1705903 ICQ:112807326 Mobile:+48508375775 "Ludzie, którzy jedynie pracują, nie mają czasu na sny. Jedynie ten, kto śni, osiąga mądrość." SMOHALLA (Nez Perce)