Re: Kompilacja jadra Bylo:dzwiek z asus nforce2

On Fri, Dec 26, 2003 at 02:27:01AM +0100, pszemaz wrote:

> :)) To nie braki w angielskim tylko moja moze slaba o tej porze logika..
> otoz rozumiem zapis:
> "image=/vmlinuz"
> bo mam plik vmlinuz w "/"
> ale w zapisie:
> "initrd=/initrd.img"
> wyglada na to ze powinienem miec plik initrd.img w "/" ? Czy ja zle to
> kumam? Bo nie mam takowego w "/".
>
> dzieki za pomoc w walce z tym kompilowaniem :)

przy isntalacji jadra powinien pojawic sie plik w katalogu /boot/
o nazwie w stylu initrd-2.4.23. strzelam nazwe, bo nie pamietam.
i przy instalacji tego deba powinien sie spytac ciebie czy zrobic
linka do tego pliku w /boot. i ten link wlasnie laduje w /initrd.img.
zreszta /vmlinuz jest tez linkiem do /boot/vmlinuz-2.4.23.
jesli link do initrd nie zrobil sie podczas instalacji paczki, zrob
go recznie.

pozdrawiam