Re: Kompilacja jadra Bylo:dzwiek z asus nforce2

> a wiec dosc banalnie.. w lilo.conf po linijce image=/vmlinuz
> dodaj: initrd=/initrd.img
>
> dodaj tez to po linijce image=/vmlinuz.old - moze cie uratowac kiedys:)
>
> zrob to przed isntalacja tego deba z jadrem..jak zrobisz po, to nie
> zapominj wydac polecenia: lilo
>
> zreszta proponuje podszkolic angielski:)

:)) To nie braki w angielskim tylko moja moze slaba o tej porze logika..
otoz rozumiem zapis:
"image=/vmlinuz"
bo mam plik vmlinuz w "/"
ale w zapisie:
"initrd=/initrd.img"
wyglada na to ze powinienem miec plik initrd.img w "/" ? Czy ja zle to
kumam? Bo nie mam takowego w "/".

dzieki za pomoc w walce z tym kompilowaniem :)

pszemaz