Re: mozilla

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Mikołaj Menke napisze:

> Tzn. preferowany w przeglądarce czy też w google (tj. Szukaj na stronach
> kategorii: Polski)?

Nie, w przeglądarce mam wybrany preferowany język stron. Najpierw
wersja polska, potem angielska.

[...]

> Ja mam MozillęPL 1.5 nie z paczek i tak się właśnie w niej krzaczy.
> Wprawdzie nie jest to jakiś krytyczny bug, ale mimo wszystko jakiś jest
> chyba.

Może jednak unikajmy w przyszłości porównywania jabłek z lampkami biurowymi.

Jacek Kawa  **You are not obliged to say anything unless you wish to do
                so, but whatever you say may be given in evidence.**