Re: mozilla

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Mikołaj Menke napisze:

> Ja natomiast sprawdziłem i problem najwyraźniej jest.

U mnie nie ma.

> Jako domyślna  wyszukiwarka przy kliknięciu na "wyszukaj" jest google.com
> i tu wszystko
> jest ok. Jednak jeśli nie wcisnę "wyszukaj" czy to na pasku narzędzi,
> czy to w pasku adresu, lecz od razu po wpisaniu np. "żółć" wcisnę enter,
> to domyślnie fraza jest wyszukiwana przez google.pl (ustawiłem to wg
> http://mozillapl.org/mozilla/docs/end-user/internet-keywords.html). No i
> tu jest klops bo wszystko się wykrzacza.

Raz, że preferowanym językiem jest u mnie Polski, więc czy wpiszę
www.google.pl czy www.google.com (także www.google.com.) to i tak
mam zwykle wersję polską... Dla potrzeb testu zminiłem kolejność.

Ale tak czy siak nie jestem w stanie otrzymać niepoprawnego wyświetlania
polskich literek (mimo powtórzenia twojego eksperymentu).

Jedyna różnica, która mi przychodzi do głowy, to to, że mam zainstalowany
pakiet mozilla-locale-pl (czyli właściwie lokalizację z mozillapl.org).

Nie wiem, czy w SIDzie jest w końcu aktualna wersja, ale:

http://zeus.polsl.gliwice.pl/~jfk/tmp/mozilla-locale-pl_1.5.0-0.4_all.deb

Jacek Kawa     **The truth always carries the ambiguity
            of the words used to express it. [F.Herbert]**