Re: Re[4]: dzwiek z asus nforce2

> p> Mam raiserfs i z tego co sie orientuje po tym co robilem zaznaczylem
tez
> p> jego obsluge.
>
> - hmmm, a w fstabie podajesz poprawne wartosci, choc skoro na innym
> dziala to pewnie tak :| ?

nie wiem co z tym fstab.. nie ruszlalem nic z tym zwiazenego

> - moze to cos pomoze :
> http://lists.debian.org/debian-boot/2003/debian-boot-200307/msg00078.html
> http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0203.0/1500.html

wertuje googla i slabo idzie, cos pisza ze moze nie wkompilowalem w kernela
obslugi dyskow IDE

> - spytam kontrolnie: nie zmieniales rozkladu partycji ?

nic nie zmienialem, poprostu chcialem nowego kernela sobie zapodac

> - sproboj przy bootowaniu podac parametr
root=/dev/hd...partycja_z_root_filesystem

prubowalem... ten sam efekt :|
kurcze nie chce od nowa stawiac calego systemu, nie da sie zrobic downgroadu
jakos do ostatnio dobrej wersji kernela ?
jak bootuje z CD "rescuebf24 z tym root=/dev/hda2" mam dalej te sama padake,
no nie idzie dostac sie do konsoli teraz nawet.

RATUNKU :)

pszemaz