Re: dzwiek z asus nforce2

On Thu, Dec 25, 2003 at 02:53:50PM +0100, Marcin wrote:
> Witajcie,

> p> Mam raiserfs i z tego co sie orientuje po tym co robilem zaznaczylem tez
> p> jego obsluge.
>
> - hmmm, a w fstabie podajesz poprawne wartosci, choc skoro na innym
> dziala to pewnie tak :| ?
>
> - moze to cos pomoze :
> http://lists.debian.org/debian-boot/2003/debian-boot-200307/msg00078.html
> http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0203.0/1500.html
>
> - spytam kontrolnie: nie zmieniales rozkladu partycji ?
>
> - sproboj przy bootowaniu podac parametr root=/dev/hd...partycja_z_root_filesystem

a mi sie wydaje, ze chodzi o initrd i lilo. oczywiscie strzelam, ale ostatnio
znajomego musialem ratowac z takiej sytuacji, gdyz wzial config z /boot od jadra
z paczki debiana, a tam jest wykorzystywany initrd. polecam olanie initrd, chyba, ze
komus bardzo potrzebny do czegos. nalezy tez odpowiednio skonfigurowac jadro, czyli
wkompilowac na stale takie istotne rzeczy jak ide, filesystemy itp. a nie jako moduly.

Pozdrawiam.