Re: dzwiek z asus nforce2

W liście z śro, 24-12-2003, godz. 01:43, pszemaz pisze:
> Witam!
> Czy ktos z szanownych grupowiczow odpalil moze dziwiek z nforce2 ?
> Plyta moje to asus a7n8x.
> Bylem na stronce producenta, scigalem costam co niby mialo dzialac i nic :|
> Moze mi ktos jakos pomoc? Chcialbym uslyszec Debiana :)
> Mam wercje te unstable/experimental.
> pozdro!
>
> pszemaz

Właśnie wczoraj skompilowałem 2.4.23 i te stery od nvidii do nfroce2.
Wsyzstko pięknie gra. Przepis:
-kompilujesz jądro (ew. masz zainstalowane nagłówki)
-ściągasz i rozpakowujesz plik: NVIDIA_nforce-1.0-0261.tar.gz
-czytasz instrukcje na stronie
-kompilujesz: make i instalujesz make install
-modconf'em włączasz moduł nvaudio
-działa

pozdrawiam
cayco