Re[2]: exim, mysql, tpop3d i problem z relay

Witam ponownie,
--- 03-12-23 22:02
--- debian7 <debian7@poczta.onet.pl>
d> problem z relay w eximie jest tak trywialny, że aż śmieszny
d> napisało pewnie do niego ordb.org a oni sami proponuję poprawną
d> konfigurację,
d> wiem to,  bo przez niedbalość sam znalazłem się 2 razy na ich liście.
d> jeśli więć ktoś o to pyta musi być maksymalnym ciemniakiem,
d> skoro rozwiązanie oferuje mu się na tacy

problem okazal sie zupelnie innej natury, mniej trywialny:
mianowicie chodzilo o zle wpisane parametry dla relay'a z uzyciem mysql'a w kat. conf.d/acl
mimo to zycze wiecej tak "trywialnych" problemow i sposobu ich rozwiazywania :).
p.s. dzieki za wszystkie sugestie :)

+++ 03-12-24 01:28
+++ Linux user : #270900
+++ Siewa mailto:siewa001@o2.pl