2xDSL i problemy z grami

Witam.
Skonfigurowałem dwa łącza DSL do pracy jako jedno.
Skorzystałem z opisu Marka Adamskiego przytoczonego na naszej liscie.
Pozmieniałem co trzeba.... ruszyło - działa ale: od tej pory nikt z LAN nie
moze grac online.

w SoF2 (soldier...) pojawia się błąd 'PB INIT FAILURE'
jeden z graczy przysłał link do strony, gdzie piszą coś o wymianie firmware
w routerze linksysa (nie uzywam takowego):
http://www.gamingforums.com/showthread.php?t=96463
może opis na tej stronie pomoże, naprowadzi na rozwiązanie (mi nie pomógł).

Korzystając z okazji życzę Wesołych Swiat.

--
pozdrawiam

Maciek Matwiejszyn    maciek(at)limac(dot)gda(dot)pl
zaKaZaAć