ext3

mam strasznie głupie pytanie i banalne pytanie, ponieważ
instaluje od nowa serwer z płytki z debianem 2.4.x
i zrobiłem sobie partycje za pomocą progamiku, który
jest w instalatorze, wszystko by było pięknie, ale
w tym programie jak wybieram opcję type nie ma opcji ext3
i jak przychodzi do formatowania to wszystkie partycje
formatują się na ext2 i nie wiem czy przed formatowaniem
musze coś jeszccze zrobić,
żeby te partycje sformatowały się na ext3. dzięki z góry za wszelką pomoc.

Pozdrawiam
adam.