Re: xfree 4.3.0 na woody

On Sun, 21 Dec 2003 20:45:08 +0100
"pszemaz" <pszemaz@wp.pl> wrote:

> Moglbys mi podac dokladnie te wpisy do sources.list ?
> bo te co ja wpisuje naokolo to nie lapie potem potrzeby aktualizacji
> xfree do 4.3.0
> a jak po mojemu dopisalem sciezki do Sid'a w sources list to pobiera
> Packagez.gz
> ale na koncu pisze ze cos one mu nie pasuja, jakby nie byly kompatybilne
> czy cos.

U mnie to wygląda tak:
deb ftp://ftp.task.gda.pl/debian/ unstable main contrib non-free
deb ftp://ftp.task.gda.pl/debian-non-US unstable/non-US main contrib
non-free

deb-src ftp://ftp.task.gda.pl/debian/ unstable main contrib non-free
deb-src ftp://ftp.task.gda.pl/debian-non-US unstable/non-US main contrib
non-free

deb http://ftp.pl.debian.org/debian/ ../project/experimental main
deb-src http://ftp.pl.debian.org/debian/ ../project/experimental main

To są pakiety i pakiety źródłowe sida i experimental (XFree 4.3).
Dostajesz błąd po apt-get update? Napisz jaki. Ja niedawno na dwóch
maszynach w ten sposób system instalowałem (sida) i wszystko poszło ok.

Może jednak w apcie czy dpkg coś się zmieniło, wtedy musisz ściągnąć
paczki z aptem/dpkg (i sprawdzić czego i w jakich wersjach wymagają) i
zainstalować ręcznie, przez dpkg -i.

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|