Re: MUA - the best, of the best, of the best :)

Musze przyznac ze wszystko co napisales tez mnie wkurza - ale nie wzmiankowalem
bo jakos z tym zyje :))

> Co do grupowania, to chyba chodzi Ci o podfoldery w podfolderach?
Nie - chodzi mi o watki w listach - wiele listow z tego samego tematu - one sa
grupowane i zwijane do glownego listu - ale jesli sie je rozwinie i zmiani
folder (czyli lista emaili sie przeladuje) to po powrocie ponownie wszyskie
listy sa calkowicie zwiniete lub rozwiniete (zaleznie od ustawien) - nie pamieta
w jakim stanie je pozostawilem.

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)