Re: MUA - the best, of the best, of the best :)

On Sun, 21 Dec 2003 19:40:44 +0100
Adrian Siemieniak <sauron@rpg.pl> wrote:
> Zdenerwowal mnie sylpheed-claws ktorego uzywam, ogladnalem sobie balse
> i mahogany i nie mam pomyslu czego szukac - moze ktos z Was mi doradzi
> ;) Uzywam sylpheeda od dosc dlugiego czasu ale pojawily sie
> denerwujace rzeczy ktorych nie moge zmienic
> - cienkie grupowanie wiadomosci (grupowac potrafi, ale nie zapamietuje
> w jakim stopniu watek jest zwiniety/rozwiniety przy zmianie folderu
> oraz (co wazniejsze!) nie podswietla gdzie w watku jest nowy list! -
> czesto trzeba sie przekopac przez wszystko by go znalesc)
> - ma naprawde skopana ksiazke adresowa
> [...]

Też używam claws a próbowałem kilku innych (również KMail i Kuriera) i
to w sumie jak dla mnie najlepszy wybór. Denerwujących rzeczy (oprócz
tych co wymieniłeś) jest jeszcze kilka: wyskakiwanie Dillo przy
przechodzeniu z maila do maila HTMLowego, problemy z ikonką na tacce
systemowej (znane twórcom, ale nie wiedzą dlaczego tak się dzieje...),
niemożliwość wpisania "z palca" adresu "From:" (muszę tworzyć nieaktywne
konta i ew. z nich wysyłać). To chyba najważniejsze. Z książką adresową
dałem sobie spokój, bo to tragedia (vCard ręcznie montowałem...) a nie
książka - szkoda nerw. ;)

Co do grupowania, to chyba chodzi Ci o podfoldery w podfolderach? Jeśli
tak, to u mnie pamięta ich położenie nawet po wyjściu z programu. Z
podświetlaniem zaraz po wejściu do programu jest zonk, ale wystarczy
sprawdzić dowolne konto i claws skanuje wszystkie foldery (imho bez
sensu ale cóż) i podświetla nowe, nieprzeczytanie itp itd.

Na interface nie narzekam - przyzwyczajenia z nietoperka.

Najnowszy unstable.

Cyb.org