Re: xfree 4.3.0 na woody

Dnia nie 21. grudnia 2003 11:16, pszemaz napisał:
> Witam!
> bardzo bym prosil o wpis do sources.list ktory mi po apt-upgrade
> zaktualizuje xy do 4.3.0
> naszukalem sie tego w archiwum grupy i wszystkie wpisy co znalazlem juz
> nieaktualne sa.
> mam radeona 9600pro i nie moge wystartowac xow.
> jeden wpis jaki mam dzialajacy, to jakis serwer we wloszech, srednia
> sciagania to 0,5kB/s :(
>
> z gory dzieki za pomoc!
>
> pszemaz

nie orientuje sie czy jest taki wynalazek jak xfree 4.3 w woodym ja mam sida i
ciagne to z experimentala :)
deb ftp://ftp.debian.org/debian ../project/experimental main
potem w katalogu /etc/apt/ dodajesz plik preferences ktory ma zawierac
Package: *
Pin: release a=experimental
Pin-Priority: 1001

apt-get update
a potem apt-get -t experimental install <co-tam-chcesz>

--
Gwóźdź Łukasz (BadSpirit)
mailto: badspirit@kde.pl

"Don't care what people say, just follow Your own way."