Re: USB na PCI - uwagi mile widziane

On Fri, Dec 19, 2003 at 10:18:32PM +0100, Roman Kalukiewicz wrote:
> A jezeli idzie o sam modem to Thompson jest w kernelu i jakos tam
> dziala (bo ktorys przedmowca wspominal o gubieniu połaczeń przez
> Sagema i nie udało mu się tego zwalczyć).

Ja dodam tylko ze w przypadku SpeedToucha istnieja dwa rozwiazania,
modul jadra i rozwiazanie user-space (pppoa2/3). Zdecydowanie polecam
to pierwsze, zaoszczedzi wam to sporo czasu i nerwow. pppoa ma
tendencje do zostawiania martwych procesow po zwieszeniu polaczenia,
pozostawiania lockfile bez powodu - sa problemy z nawiazywaniem
ponownie polaczenia (czasem pomagal dopiero restart modemu i upload
firmware).

Pozdrawiam i do uslyszenia po Swietach...
alpha

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               alpha@debian.org
 (_|||_)| |(_|   :                                   pgp 0xB25952C0