Re: USB na PCI - uwagi mile widziane

Dnia Fri, 19 Dec 2003, Grzegorz Szyszlo napisał:

> wybierz sklep, ktory da ci mozliwosc przetestowania takiej karty,
> albo mozliwosc wymiany na inny model w przypadku, gdyby komp ci sie
> wieszal.

Czyli rozumiem, że jak już zwalczę USB (czyli trafię na kartę która
mi nie spieprzy komputra) to jeżeli idzie o USB to nie potrzebuję
żadnych dodatkowych sterowników do takiej karty na PCI i jakoś tam z
nią pożyję.

A jezeli idzie o sam modem to Thompson jest w kernelu i jakos tam
dziala (bo ktorys przedmowca wspominal o gubieniu połaczeń przez
Sagema i nie udało mu się tego zwalczyć).

No bo jednak zakupienie sobie modemu/routera ADSL jest o tyle
kiepskim pomyslem, ze shapeingu na nim nie zrobie, a bez tego to sam
przy moich userach nie pozyje ;) i super systemy zmuszeajace userow
do placenia ;) nie beda mogly byc zastosowane. No i oczywiście
lepiej, żeby działało mi coś co mam za 1zł jeżeli tylko może (+50 za
karte USB, ale to i tak co najmniej 4x mniej niz modem ADSL).

Ten post jest tak trochę na zasadzie podsumowania tego co od was
wyczytałem. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, ale jeżeli ktoś ma
jeszcze jakieś komentarze, ew. nie do końca mam rację w tym
podsumowaniu to oczywiście wcale nie mówię EOT ;)

Pozdrawiam wszystkich
Romek Kalukiewicz