Re: Neostrada - który modem wybrać.

On Fri, 19 Dec 2003, Paweł Tęcza wrote:

> [...]
>
> THOMSON to tez francuska firma :^)

poniewaz mieszkacie daleko, wiec nie skorzystacie z oferty,
wiec mam nadzieje nie zostane okrzykniety podlym
komercyjnym spamerem :)
chodzi mi  tylko o prezentacje urzadzenia jako takiego:

http://www.vico.pl/news.php     (bardzo ubogi opis)

jest tam taki kombinowany modemik. proponuje wrzucic model do googli,
moze cos znajdzie :) nie wiem ile to kosztuje. tak czy siak,
w jednym pudeleczku jest modem, router i switch 10/100. tak wiec
dla tych co potrzebuja uwspolnic lacze, jest to idealne
rozwiazanie. a co trzeba w kompie? no ethernet trzeba miec,
w ten sposob unika sie walki po pierwsze z USB, po drugie
z modemem.

znik.