Re: AC97

Mnie udalo sie uruchomic kodek via AC97 bez sterownikow ALSA.
Probowalem, ale chyba poszlo cos nie tak. Sprobowalem jeszcze raz przebudowac jadro i dziwne, ale skompilowane jako moduly sterowniki dzwieku nie dzialaja.
Natomiast wkompilowane ( built -in ) w jadro graja az milo.
Tak wiec zaznaczamy gwiazdka w sekcji sound ( w menuconfig ):
<*>Sound Card Support  oraz
<*>VIA82C686 Audio Codec
i gotowe.
Zaznaczenie OSS Sound Modules powoduje, ze dzwieku znow nie ma.
Podkreslam, ze nie jestem teoretykiem i nie wiem czy jest to dobra
metoda. Po prostu u mnie sie sprawdzila.

Pzdrawiam
milosnik Citroen'a i Linux'a