Re: która edycja z 2.6.0

Dnia 03-12-19 08:56, Użytkownik Grzegorz Szyszlo napisał:

No własnie a jak się ma sprawa współpracy kernela 2.6.0 z "Woody"?

czlowieku. tego jeszcze nikt oficjalnie nie testowal :) przeciez dopiero
wczoraj wyszla pierwsza ustabilizowana wersja 2.6.0 .

No własnie, , ale są tacy co się bawią wersjami testowymi i może mają już jakieś doświadczenia co "niebangla".

[...]jesli ktos zrobi paczke 2.6.x do woodego,
bedzie to paczka nieoficjalna, tak jak remake wielu paczek
z sida/sarge do woodego.

Nie chodzi mi o oficjalna paczkę ale o to co sie może gryźć po skompilowaniu źródeł.

Mam troche "nietypowego sprzętu" i komp służący jako desktop w domu.
Zastanawiałem się nad wrzuceniem nowego jądra ale czy system nie pójdzie
w rozsypkę?

backup, backup [...]

To akurat wiem. :)

Jakie newralgiczne składniki systemu musiałbym zaktualizować?

w tej chwili nikt tego nie wie.

Może jednak?

Pozdr.
Przemek