Re: naglowki w mailach z debian-user-polish

On Thu, 18 Dec 2003, Jacek Kawa wrote:

> Sugeruję, że mutt dużo potrafi. Powyższe przemapowuje mi (r)eplay na
> list-reply (tzn. nie tylko, ale tego dotyczą dwie ostatnie linijki).

nie znam mutta, dlatego nie zaczailem w tym punkcie o czym piszesz :)
w kazdym razie dzieki za pomoc.

ps: jak znam zycie, ten temat wybuchnie niejeden raz. a ja chyba zglosze
blad do pseudopakietu "listy dyskusyjne" z propozycja personalizacji
ustawien.

znik.