Re: USB na PCI - uwagi mile widziane

On Thu, 18 Dec 2003, Roman Kalukiewicz wrote:

> Podobno od 1 stycznia TPSA ma robic bonusa dla ludzi z SDI przejscie
> z SDI do neostrady ma byc premiowane 1 zl oplaty instalacyjnej + 1zl
> zestawu instalacyjnego (czyli modem).

jesli ten ich "modem" faktycznie by kosztowal 1zl, to warto brac.
1zl to zadna kasa, a w razie problemow z laczem zawsze mozna
przypiac ich badziewny modem, i wtedy sie zglasza usterke.
niestety te palanty robia problemy, jesli jest inny modem.
ale z monopolistami niestety tak bywa.

ja pomimo ze wzialbym taki modem za 1zl, i tak bym dokupil
swoja skrzynke.

> Kupowanie w tych okolicznosciach modemu/routera ASDL za iles tam
> zlotowek (a raczej nie mniej niz 100, a pewnie powyzej 200) to..
> sami rozumiecie.

w sumie taki tepsiany modem na poczatek wystarczy :)

> A karte USB na PCI kupie juz spokojnie za kolo 50zl, dlatego raczej
> jestem nastawiony na USB.

wybierz sklep, ktory da ci mozliwosc przetestowania takiej karty,
albo mozliwosc wymiany na inny model w przypadku, gdyby komp ci sie
wieszal.

znik.