Re: USB na PCI - uwagi mile widziane

Hello Roman,

RK> Tak się składa, że niedługo mam zamiar sobie załorzyć cudowny wytwór TPSA pod
RK> nazwą neostrada, a że większość (a już wszystkie dostarczane przez TPSA)
RK> modemów jest urządzeniami USB to przydałoby się mieć gdzie toto podłączyć.

RK> Mój serwerek jest dosyć stary (P120) i będę zmuszony pewnie zakupić sobie
RK> jakąś kartę USB na PCI. Z tego co pobierznie patrzyłem w kernelu to nie ma
RK> jakichś specjalnych driverów do takich kart (rozumiem, że nie musi być i
RK> obsługa USB w kernelu obsłuży taką kartę tak, jak by była na płycie).

> [...]

Witam,
chcialem zwrocic tylko uwage na karte MINT USB2.0 na VIA. to cus,
kosztujace ok 40zl po zaladowaniu UHCI momentalnie wieszalo mi
komputer. nie doszedlem dlaczego, inne (82371sb onboard (uhci) i cos
zgodne z ohci) dzialaly ok.

neostrada na usb? po straconym tygodniu z modemem sagem, kiedy to nie
udalo mi sie usunac usterki 'gubienia lacznosci' poddalem sie i
dokonczylem korzystanie z promocji na tfu windzie ;)

przyczyna wydaje mi sie bylo gubienie jakiegos URBa, czego sterownik
nie sprawdzal i nie powtarzal (?).. ale to moga juz byc herezje

za to z planetem ADE-3000 juz problemow nie bylo najmniejszych :)

--
Best regards,
 Marek                            mailto:mx0@wp.pl