Re: woody i adaptec 2010s

On Thu, Dec 18, 2003 at 06:55:17PM +0100, Bartoszko wrote:
> Hej ho,
>
> probowal ktos odpalic woody'iego
> na takim kontrloerze? (adaptec 2010s)
> probowalem opcje ze screen'u bodajrze f5,
> ale nie obsluguja tej wersji :/
> i mnie to pokonalo
> Jak mozna rozpoczac instalke z obsluga tego kontrolera?

hm.. 2010s ? a nie 2100s ?
ja na 2100s zalatwilem juz pare lat temu od adapteca steorwniki na
dyskietce - pozniej wlaczone do jadra. proponuje przekopac strone
adapteca w poszukiwaniu imagu dyskietki ze sterownikami do doladowania
podczas instalacji. Jesli jednak to nie zadziala , nie bedzie dyskietki
itp. to mozna zrobic tak - zainstalowac na dysku ide , wkompilowac w
jadro obsluge tego scsi - tak zeby widzialo dysk itp. i przeniesc
system na dysk scsi.

--
[ Pozdrawiam ]     [      Dawid Chrzan     ]      [      http://f-net.pl       ]
[ RLU#212729 ]     [ net/sys administrator ]      [    qba_nospam_@f-net.pl    ]