From: "Roman Kalukiewicz" <romkal@borek.sytes.net>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Thursday, December 18, 2003 4:03 PM
Subject: USB na PCI - uwagi mile widziane

Tak się składa, że niedługo mam zamiar sobie załorzyć cudowny wytwór TPSA
pod
nazwą neostrada, a że większość (a już wszystkie dostarczane przez TPSA)
modemów jest urządzeniami USB to przydałoby się mieć gdzie toto podłączyć.

Mój serwerek jest dosyć stary (P120) i będę zmuszony pewnie zakupić sobie
jakąś kartę USB na PCI. Z tego co pobierznie patrzyłem w kernelu to nie ma
jakichś specjalnych driverów do takich kart (rozumiem, że nie musi być i
obsługa USB w kernelu obsłuży taką kartę tak, jak by była na płycie).

Pytania: Czy są jednak jakieś problemy z takimi kartami rozszerzeń na
stabilnym woody'm? Czy są jakieś modele kart rozszerzeń które się cieszą
złą,
lub dobrą sławą w linuxie? Czy jest coś co przyszły posiadacz/administrator
neostrady wiedzieć powinien zanim w to się wpuści?

Dzięki za wszystkie sugestie i odpowiedzi

Romek Kalukiewicz